ח"כ גפני על ההסתה: "זה יגיע לאלימות"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ גפני על ההסתה: "זה יגיע לאלימות"

    ח"כ משה גפני בפתח דיון בוועדת הכספים על ההסתה התקשורתית על הציבור החרדי: "תיזהרו שזה לא יגיע לאלימות, כל הקמפיין הזה הוא שקר מוחלט"

    משה גפני צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז הניצחון של הימין בבחירות, ההסתה נגד הציבור החרדי בתקשורת עלבת מדרגה. מידיי יום מתפרסמות ידיעות שקריות עם נתונים מסולפים כביכול החינוך החרדי מקבל יותר כסף מהחינוך הכללי, והחרדים משלמים מיסים פחות מיסים מהציבור הכללי.

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, החליט לא לשתוק, ובפתח דיון בוועדת הכספים התייחס לקמפיין ההסתה התקשורתי המתוזמן על הציבור החרדי.

    "פנו אלי כמה חרדים, ואמרו שהם מבקשים החזר ברשות המיסים, כי הייתה היום כתבה ב'כלכליסט' שחילוני משלם פי 6 מיסים מחרדי" פתח גפני. "כי הם משלמים מיסים ומס הכנסה כחוק ואין דבר כזה שחרדי משלם פחות, הכל שקר. החרדים משלמים כמו כל אחד, והקריקטורה בעיתון 'הארץ' אחרי הכתבה שילד חרדי מקבל יותר, הכל פשוט שקרים".

    "אני אומר לכל הכתבים והפוליטיקאים, אנחנו לא מפחדים מכם. שנה וחצי שתקתם כי חשבתם שאלך איתכם, קיבלתי תדמית שאלך עם לפיד וגנץ, לא הלכתי אתכם ועכשיו הגיעה שעת הנקמה בנו. אנחנו הבטן הרכה של הממשלה החדשה" אמר גפני בתקיפות.

    "תכתבו כל יום נגדנו, לא מפחד ממכם" צעק גפני. "רק תיזהרו שזה לא יגיע לאלימות, שיראו ילד חרדי ברחוב וזה יגיע לאלימות. כל הקמפיין הזה הוא שקר מוחלט" סיכם.



    0 תגובות